piątek, 20 listopada 2015

Muzyczny top 10 filmów animowanych

Uwielbiam bajki. W sensie pełnometrażowe filmy animowane. Disney, Warner Bros, Dreamworks, 20 Century Fox i co tam jeszcze... Nie przywiązuję się do marki. Za to bardzo przywiązuję się do piosenek. A potem słucham ich podczas gotowania - przy niczym innym jedzenie nie wychodzi tak dobre!

Ostatnio było o gotowaniu, a dziś będzie o muzyce. Przed wami moje bardzo subiektywne top 10 bajek, gdzie jedynym kryterium były piosenki. Jeszcze mała uwaga - piosenka podana pod tytułem jest przykładową, niekoniecznie moją ulubioną, bo czasem ciężko mi wybrać jedną. Inne też lubię, ale nie mogę do notki na blogu wsadzić wszystkich. Innych piosenek z bajek, możecie posłuchać na mojej tworzącej się cały czas (stąd kilka błędów) playliście.

Miejsce 10
Rogate Ranczo


Gdzie pałętają się desperados w poszukiwaniu swych el dorado...

Miejsce 9
Mój brat niedźwiedź


Miejsce 8
Zaplątani


Miejsce 6
Księżniczka i Żaba


Miejsce 5
Tarzan


Miejsce 4
Mulan


Miejsce 3
Magiczny miecz


Miejsce 2
Herkules


Miejsce 1
Książe Egiptu


Są też piosenki pochodzące z filmów, w których w zasadzie ich większej ilości brak... Ale o tym innym razem. Mam nadzieję, że miło się słuchało :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)