niedziela, 4 maja 2014

Bzdurki

Ostatnio narzuciłam jakieś szalone tempo.

Podczas każdej drzemki mojej córki produkuję obrazki, wczoraj do pierwszej w nocy sprzątałam i przestawiałam meble, dziś - po zrobieniu torta dla mojego trzylatka i producji rolad* jeszcze zrobiłam porządek w zabawkach - podzieliłam na używane aktualnie, zachomikowane, do oddania i śmieci, a te aktualne jeszcze wyczyściłam i posegregowałam! Poza tym mam tyle pomysłów, że zaczynam się zawieszać, nie mówiąc już o tym, że nie nadążam realizować - znacie jakiś sposób na obniżenie kreatywności?

Ale jest dobrze. Wiosenne dzieci, po parkowaniu zasypiają jeszcze po drodze do łóżka, a mnie się dalej chce. Tylko mój mąż cierpi, bo jego też do roboty gonię. Ale jak tak dalej pójdzie to może wreszcie będziemy spać w sypialni, a nie w salonie :)

Poza tym mam takie marzenie, żeby zostać panią od ustawiania pokoi w ikei... Dziwne, nie? Ale to z dwóch powodów - po pierwsze dlatego, że ja po prostu kocham ustawiać meble i dekoracje, a w domu mam ograniczone możliwości, po drugie dlatego, że ja kocham ikeę. Wczoraj byliśmy - po kilkutygodniowym detoksie i cieszyłam sie jak dziecko. No nie - aż tak to nie. Bo moje dziecko, to starsze, w ikei wchodzi do każdego pokoiku i siada na każdym fotelu, to się dopiero nazywa miłość :) A wiedzieliście, że w naszej ikei jest nie tylko multum kącików dla dzieci i prodzieciowych rozwiązań, ale jeszcze na przykład międzywyznaniowa kaplica? Słyszeliście o kaplicy w sklepie? Dla mnie po prostu fenomen.

No i także tego. Idę spać, bo już jest jutro. Wiem, że bez sensu ta notka, ale u Lucy przeczytałam o myśli odsiewnej, to sobie też odsiałam, a co. Kto bogatemu zabroni?

________________
* Rolad takich mięsnych. Ślaskich. I klusek. Z siostrą produkowałyśmy. Bo dziś, nie wiem czy wiecie, jest 93 rocznica wybuchu III Powstania Ślaskiego. Dzieci roladami wzgardziły, Niko powiedział, że kupy jeść nie będzie, Wojtek nawet nie zaszczycił komentarzem... A ja tak lubię rolady!

3 komentarze:

  1. uwielbiam rolady! rolady, kluski i modro kapusta to zestaw obowiázkowy na uczczenie czegokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapusta była ze słoika, ale poza tym wszystko jak trzeba!

      Usuń
  2. też trzeba mieć czas na eksperymenty będe mieć chwile to spróbuję

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)