czwartek, 14 stycznia 2010

Japonki

Miałam kiedyś kolegę, nazwijmy go B . Ten kolega miał kolegę, nazwijmy go Z. I ten kolega kolegi, czyli Z., jak przyszła moda na japonki, klapki takie, to latem chodził tylko w takowych. A ten mój kolega, czyli B. się nabijał z Z., że niby japonki niemęskie są.

Osobiście nie zauważyłam, żeby były niemęskie. Stwierdziłam, że kolega B. nieprzyzwyczajony do widoku, bo zazwyczaj to w japonkach tylko dziewczyny chodzą, ewentualnie kobiety, a tu nagle jego najlepszy kumpel mu coś takiego robi. I, że japonki u mężczyzn widuje się od niedawna, to tym bardziej nieprzyzwyczajony.

A dwa dni temu oglądałam stare zdjęcia. I na jednym był mój własny osobisty ojciec, zwany na blogu Tate, w młodości, w japonkach!

Japonki u mężczyzn nie są nowością. I na pewno nie są niemęskie. O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)