wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego?

To dzisiejszy temat u Uli: Dlaczego? Pytanie, na które odpowiedź zawsze jest najdłuższa :) A dokładnie:

dlaczego bloguję?

Kiedy prawie 8 lat temu (o matko!) zakładałam mojego pierwszego bloga (został przeze mnie porzucony w pewnym przełomowym dla mnie momencie, ale nadal wisi w sieci. Z tym, że nie polecam go szukać.), zrobiłam to właśnie w tym celu, żeby odpowiedzieć na pytanie: dlaczego? Dlaczego ludzie piszą blogi? Po co? Co im to daje?

Nie wiem, czy coś odkryłam. Nie pamiętam. W końcu było to prawie 8 lat temu (o matko!).

Wielkiej popularności nigdy nie zyskałam. Więc nie dla sławy piszę.

Chyba po to, żeby pamiętać.
Żeby legalnie komentować różne zdarzenia i okoliczności, na które wpadnę w mojej drodze.
Po to, by dzielić się radościami z innymi.
I czasem też smutkami.
Żeby moi znajomi wiedzieli co u mnie.

Prócz tego blog daje też możliwości: zabawy i poznawania innych, ciekawych poglądów na świat, niekoniecznie tych z poziomu komentarzy na onecie :P

Tak, tak, blogerzy to taka elitarna społeczność, buahaha :D

A jeśli ktoś jeszcze nie wie, dlaczego milowy jest akurat las to zapraszam to poprzedniego posta!

11 komentarzy:

  1. ohoh czyli mamy podobny staż w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam imienniczkę. Wiesz, że mnie też już wspominki przerażają. Że to już prawie 10 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też Mila od Emilia? Czy od czegoś innego?

      Usuń
  3. Pisze się też, bo pisanie pomaga. Ja właśnie dlatego pisałam boga (7lat temu..)

    OdpowiedzUsuń
  4. To byłam ja, Marta :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj!ja dopiero drugi rok...sporo przede mną mam nadzieję ;) a Tobie życzę kolejnych owocnych lat w tej elicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekay blog :) Ładne zdjecie w opisie :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój nagłówek! Piszemy chyba wszystkie z tego samego powodu. Mamy coś do powiedzenia i lubimy to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek jest made by moja siostrzenica :) Inne jej autorstwa możesz zobaczyć u mojej Siostry (http://panishoom.blogspot.co.uk/) i u mojej Musi (http://m-mummy.blogspot.co.uk/)

      Usuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)