piątek, 9 listopada 2012

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - listopad, dzień piąty.

Oszukuję - dziś jest poniedziałek, ale notka pojawi się z piątkową datą.

Piątkowy temat brzmiał: Czego nie znosisz robić.

Długo myślałam. Bardzo długo. No bo jest kilka rzeczy których robić nie lubię...

Nie lubię składać prania (chociaż lubię prać!).
Nie lubię parować skarpetek.
Nie lubię sprzątać w łazience.
Nie lubię ścierać kurzu.
Nie lubię wstawać rano.
Nie lubię jeździć autobusem w ciąży, bo mam chorobę lokomocyjną.
Nie lubię chodzić do lekarza...

I jeszcze bym długo mogła wymieniać.

No ale te wszytskie rzeczy to jest TYLKO nie lubię... A czego ja naprawdę nie NIE ZNOSZĘ? No nie mogłam wymyślić. Aż wreszcie podczas brania prysznica spłynęła na mnie, razem z woda, mądrość!

Nie znoszę, nienawidzę, nie cierpię się pakować! Do tego stopnia, że jak tylko jest w pobliżu moja Musia albo moja Siostra to robią to za mnie! A jak ich nie ma to przez dwa dni poprzedzające pakowanie płacze im w skajpa. Pakowanie mnie przeraża... A za jakiś miesiąc, może trochę dłużej, będę się przeprowadzać! Nie wiem jak ja to przeżyje.

Dziś na zdjęciu w roli głównej występuje Straszny Potwór - Walizka:




4 komentarze:

  1. a ja uwielbiam pakować :)
    to następnym razem wysyłaj ciuchy do mnie i ja Cię ślicznie spakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale żeby do Ciebie je wysłać to też bym musiała je spakować, nie?

      Usuń
  2. Wyślij w worku na śmieci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pakować jak pakować...ale rozpakowywać... Bleee ! Możemy się zamienić, ja będę Cię pakować a Ty mnie rozpakowywać.

    PS. Mnie też czeka za 2-3 m-ce przeprowadzka, aż się boję... :(

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)