środa, 4 września 2013

Zdjęcia mi zginęły...

No musiałam je wykasować przez pomyłkę albo co... I dopiero jak wieczorem zasiadłam do pisania notki to spostrzegłam, że ich nie ma. Wcięło. Więc Kreatywnej środy dziś nie będzie, bo jak zrobić drugie po ciemku? No nie da się.

Kreatywna środa będzie w czwartek. Przepraszam.

Za to, na pocieszenie, bardzo kreatywny dijalog:

(Rozmowa na temat: "jakie auto sobie kupimy")
Żuru: Może kupmy sobie Lupo! (Lupo niegdyś było przedmiotem drwin naszych. Albo raczej nie Lupoposiadacz był przedmiotem drwin z powodu posiadania Lupa...)
Mil: Jak sobie kupisz Lupo to Twoja córka będzie się musiała zachowywać jak Klaudia...
Żuru: Moja córka będzie chodzić pod drzewach, płotach i innych takich.
Mil: Ale może ja bym chciała, żeby zachowywała się jak królewna?
Żuru: Królewna, mówisz? Merida może być?

3 komentarze:

Powiedz mi co o tym myślisz :)