czwartek, 18 września 2014

Moja piątka

Dziś Ula zachęca do podzielenia się z innymi tym co sami doceniliśmy w blogosferze. Znaczy trzeba pokazać pięć swoich ulubionych blogów.

Bardzo trudno jest wybrać tylko pięć! Tym bardziej, że u mnie blogi dzielą się na kilka kategorii:
  • Blogi rodzinno-przyjacielskie. Bloga pisze moja Siostra, Musia i Tate, i Szfagier. I jeszcze dwie moje przyjaciółki!
  • Blogi które czytam z powodu osoby, która je pisze. Bo polubiłam i się zżyłam z wirtualną obecnością tej osoby przy południowej herbacie. Do takich należą blogi Mordoklejki, Jagodzianki, Pocopotki albo Rumianka. Bo to fajne babki i lubię wiedzieć co u nich.
  • Trzecia kategoria to blogi praktyczne, takie, z których coś wyciągam dla siebie: inspiracje, pomysły. I tu już będą pierwsze z piątki:
1. Interiors PL Wioli Kelly.

 Bardzo praktyczny blog o wnętrzach, czyli jak zrobić, żeby było ładnie, a jak nie robić bo będzie brzydko. I choć gustem się różnimy, to ogólne, uniwersalne zasady urządzania wnętrz, które Wiola przedstawia są bardzo trafne i dużo dają.

2. Colores de mi alma Izy Perez Harriette


Też o wnętrzach, ale inaczej. Dużo fajnych, prostych DIY i piękne zdjęcia.

  • Następna kategoria to blogi, które mnie zachwycają. Z różnych powodów... Na przykład:
3. Makowe Pole Agnieszki Sieńkowskiej (Makówki).


Zachwycaja mnie prace Makówki, uwielbiam jej papiery i podziwiam ją, za to, jak sobie radzi i co osiągnęła. I skrycie marzę, że kiedyś też stworzę takie miejsce jak stacjonarne Makowe Pole.

4. McDalenkowe Domostwo

Tu obrazka nie będzie, bo u McDalenki obrazków nie uświadczysz. Za to od wielu lat można tak znaleźć porządną dawkę genialnego humoru :D

5. Mommo Desing Rosandry Ferri


Jedyny w tym zestawieniu blog niepolskojęzyczny. Ale on jest w zasadzie w ogóle bezjęzyczny, bo są na nim tylko zdjęcia. Zdjęcia pięknych pokoi dziecięcych, które uwielbiam.

Kolejność jest przypadkowa. Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem, czy te pięć blogów to akurat moje ulubione... No ale na pewno jedne z... Polecam :)

9 komentarzy:

  1. Wiolę Kelly poznałam kilka lat temu na portalu deccoria, to niesamowite jak się rozwinęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zajrzeć koniecznie, bo nie kojarzę większości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam bardzo podoba mi się twoje logo, a poza tym także lista blogów, już zajrzałam do blogu nr 2 super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak mi miło :)

    A blog numer 2 też jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohhhh jak mi miło ogromnie i wzruszam się teraz bardzo:)
    A i w sumie dobrze wiedziec,że to nie tylko ja mam takie uczucie przywiązania i ogromnej sympatii.Też lubię wiedzieć co u Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci, kochana, że o mnie wspomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi miło - dziękuję :*
    Makówka tworzy piękne rzeczy - też mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez czytam Makowe Pole- cudowne i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam blogi praktyczne, popatrzę sobie na te, które Ty odwiedzasz, dzięki za linki!

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)